Klachten en Retouren

Klachten

 

Mocht u een klacht hebben over bijvoorbeeld ontvangen product(en) of onze service, dan willen wij u verzoeken dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken, middels het contactformulier. Wij proberen altijd binnen 48 uur te reageren op uw klacht. Uiteraard staan we u natuurlijk ook graag telefonisch te woord om eventuele bezwaren met u door te nemen.

Wij zijn op werkdagen van 11:00 tot 17:30 uur telefonisch bereikbaar op nummer +31(0)6 818 38 087

Wij verzoeken u een eventuele klacht binnen 3 werkdagen na het ontvangen van de producten, aan ons kenbaar te maken.

Geschillencommissie voor online verkoop: Europese onlineplatform voor geschilbeslechting

 

Retouren


Wilt u één of meerdere producten retourneren, dan willen wij u verzoeken allereerst de algemene voorwaarden door te lezen. Hierin staat vermeld of u in aanmerking komt voor retournering.

Retourneren kan binnen 7 dagen na ontvangst van het product en wel in ongeopende verpakking en in de originele doos. Let op! geopende verpakkingen worden niet geaccepteerd. Download hier Formulier ontbinding.